Seuraamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihimme ja toimintaamme jatkuvan tutkimuksen avulla. Käytämme tutkimuksesta saatua tietoa paitsi tunnistettujen kehittämiskohteiden parantamiseen, myös vahvuuksiemme hyödyntämiseen asiakkaidemme parhaaksi.
Onnistumista mittaavat tekijät hyvällä tasolla
Onnistumista mittaavien arvosanojen mukaan asiakastyytyväisyytemme on kokonaisuutena hyvällä tasolla. Vastaajia pyydettiin arvioimaan annettujen tekijöiden toteutumista arvosanoilla 1–5.
Toimintamme onnistuneimmat tekijät olivat työntekijöiden luotettava toiminta, sovitussa aikataulussa toimiminen, ja teknisen toteutuksen sekä työn laadun vastaavuus odotuksiin nähden.

Suosittelutodennäköisyys kasvanut viime vuodesta
Vuodesta 2017 lähtien olemme kartoittaneet suosittelutodennäköisyyttämme vertailtavissa olevan Net Promoter Score -luvun (NPS) avulla. Viime vuoden palautteessa näkyy jossain määrin toimialallamme vallinnut resurssipula, josta huolimatta nettosuositteluindeksi oli viimevuotisesta (43) edelleen noussut hyvä 47. Innolinkin vertailutietokannassa oleva B2B-yritysten keskitaso on noin 37.

Asiantuntemus Instan vahvuutena avoimissa vastauksissa
Avoimissa asiakasvastauksissa vahvuuksina erottuivat asiantuntemus, monitaitoisuus, luotettavuus ja paikallisosaaminen.
Asiakkaat toivoivat Instan puolestaan kehittyvän yhteydenpitoon ja kommunikointiin liittyvissä asioissa, sekä ketteryydessä ja resursoinnissa.

Asiakastyytyväisyystutkimuksemme tiivistelmän voit lukea Innolinkin sivuilla