31.5.2016

DS Smith luottaa tamperelaisen Insta Automation Oy:n osaamiseen

Uusi yhteistyösopimus tukee molempien yritysten tulevaisuuden tavoitteita

Euroopan johtava kierrätettävien pakkauksien valmistaja DS Smith ja tamperelainen vahva teollisuusautomaation osaaja Insta Automation Oy ovat solmineet DS Smithin Lielahden tehtaan ylläpitoa koskevan yhteistyösopimuksen.

Sopimus ja sen mukainen yhteistyö on uudenlainen kokonaisuus, joka avaa uusia mahdollisuuksia siirtyä perinteisestä kunnossapidosta laajempaan ylläpitokokonaisuuden hallintaan alati muuttuvassa liiketoimintaympäristössä.

DS Smithin Tampereen tehtaan kunnossapidosta vastaavan Botnia Mill Servicen palveluksessa oleva tehtaan kunnossapitohenkilöstö siirtyy Insta Automation Oy:n palvelukseen vanhoina työntekijöinä 1.12.2016, jolloin yhteistyösopimus tulee voimaan.

Karri Koskela, toimitusjohtaja DS Smith, Suomi: ”Insta Automation Oy:n on alansa tamperelainen huippuosaaja, jonka monipuolisesta teollisesta ylläpidon kokonaishallinnan osaamisesta DS Smith voi hyötyä merkittävästi. Samalla meille on kuitenkin tärkeää, että voimme toimia yhteistyössä liiketoimintaamme tukevan vakavaraisen ja vahvasti tulevaisuusorientoituneen yrityksen kanssa, jolla on kanssamme yhteneväinen näkemys tulevaisuuden liiketoiminnan tarpeista.”

Timo Lehtinen, toimitusjohtaja, Insta Automation Oy: ”Solmittu sopimus tukee Insta Automation Oy:n kasvustrategiaa ja vahvistaa asemaamme johtavana sähköautomaation täyden palvelun talona. Uskon, että kykenemme yhteistyössä DS Smithin kanssa merkittävästi kehittämään heidän tuotantoprosessiensa tehokkuutta ja auttamaan heitä liiketoimintatavoitteidensa saavuttamisessa.”

Karri Koskela                                Timo Lehtinen
Toimitusjohtaja                             Toimitusjohtaja