8.1.2014

Insta Innovationille on myönnetty ISO 9001:2008 ja AQAP-2210 – laatusertifikaatit

Insta Innovationin laadunhallintajärjestelmälle on myönnetty sertifikaatit laatustandardien ISO 9001:2008 ja AQAP-2210 vaatimusten täyttämisestä 19.11.2013. Sertifikaatit on myöntänyt Inspecta Sertifiointi Oy, joka on Pohjois-Euroopan johtava tarkastus- ja sertifiointiyritys. Sertifikaatit kertovat Insta Innovationin sitoutumisesta korkeaan laatutasoon ja toiminnan jatkuvaan parantamiseen sekä kyvystämme hyödyntää Insta-konsernin parhaita käytäntöjä osana Innovationin laadunhallintajärjestelmää.

Insta Innovationin strategia perustuu ketteryyteen uusien liiketoimintojen kehittämisessä, minkä pohjalta laadunhallintajärjestelmää (LHJ) lähdettiin kehittämään alkuvuonna 2013. Standardilähtöisten ohjeiden sijaan laadunhallintajärjestelmän ytimeksi valitsimme liiketoimintamallit sekä asiakastarpeet, joiden perusteella kuvasimme prosessimme. Näin LHJ:stä saatiin dynaaminen ja helposti paranneltava.