Timo Lehtinen - 12.11.2018

Asiakkaan tueksi uudenlaista digitalisaatio- ja analytiikkakyvykkyyttä

Marraskuun alussa aloitettiin uusi luku Insta Automationin palvelutarjoomassa. Muodostimme Intopalo Digitalin ja Insta DefSecin kanssa kolmen osaajan kokonaisuuden, joka tuo asiakkaillemme edistyksellisiä ja koeteltuja Industry 4.0 -ratkaisuja.

Useimmat asiakkaamme joko toimivat globaalissa kilpailussa tai ovat julkisrahoituksellisista syistä jatkuvan tuottavuuden kehittämispaineen alla. Insta Automationina ydintehtävämme on auttaa heitä saavuttamaan tuotanto-, tulos-, tuottavuus- ja turvallisuustavoitteensa. Auttamalla asiakkaitamme menestymään vaikutamme työpaikkojen säilymiseen Suomessa. Näin toimimme missiomme ”rakennamme ja ylläpidämme turvallista ja kilpailukykyistä yhteiskuntaa” mukaisesti.

Ydinosaamistamme on tuotantoprosessien automatisointi ja sähköistys. Haluamme olla asiakkaidemme luottokumppani missä tahansa sähköautomaation elinkaaren vaiheessa. Intopalo Digital Oy:n perustaminen ja liittyminen Insta Automationin sisaryhtiöksi  avaa uusia mahdollisuuksia luomalla entuudestaan vahvaan osaamiseemme uuden tason, jolla tarjota edistyksellisiä ja koeteltuja ratkaisuja Industry 4.0 -maailmassa.

Tuottavammin, läpinäkyvämmin, turvallisemmin

Industry 4.0 ja digitaalisuus mahdollistavat tuottavampien ja läpinäkyvämpien prosessien rakentamisen, aiempaa asiakaslähtöisemmin, automaattisemmin, joustavammin ja nopeammin.

Olemme jo muutamia vuosia kehittäneet Industrial Internet -palvelutarjoomaamme Smart Factory -tuotteillamme, prosessiautomaation kyberturvaratkaisuillamme, säätöjen optimointipalveluillamme sekä Insta Effect -palvelukonseptillamme.

Intopalo Digitalissa yhdistyvät kriittisen infrastruktuurin ja teollisuuden tarvitsema osaaminen. Sen ydinliiketoimintaa ovat datanhallinta, edistynyt analytiikka ja teollisuuden tietoturvallinen digitalisaatio, mikä tukee koko Insta-konsernin strategisia kasvutavoitteita.

Nyt Insta Automationin, Intopalo Digitalin ja Insta DefSecin muodostama kokonaisuus mahdollistaa asiakkaillemme ainutlaatuisen yhdistelmän automaatio- ja toimialaosaamista sekä huippuluokan digitalisaatio- ja analytiikkakyvykkyyttä.

Yksi + yksi + yksi on enemmän kuin kolme. Pidän tätä huikeana kehitysloikkana.

Palveluksessanne.

DI, EMBA Timo Lehtinen on Insta Automation Oy:n toimitusjohtaja ja Insta-konsernin johtoryhmän jäsen. Lehtisellä on laaja kokemus sähköautomaatio- ja teknisten palveluyritysten johtamisesta.