21.3.2017

Lähes 100 % asiakkaista suosittelee Insta Automationia lämpimästi kumppaniksi

Asiakkaat arvostavat Insta Automationin kumppanuudessa erityisesti asiantuntemusta, joustavuutta, luotettavuutta ja laatua, kertoo uusin asiakastyytyväisyyskysely. 98 % suosittelee kumppanuutta Instan kanssa.

– Asiakastyytyväisyystutkimukset tarjoavat meille tärkeää tietoa, jonka pohjalta kehitämme jatkuvasti toimintaamme asiakkaiden toivomaan suuntaan. Tässä kyselyssä tärkeimmiksi kehityskohteiksi nousivat dokumentoinnin sujuminen ja aikataulujen pitävyys, joihin kiinnitämme tänä vuonna erityistä huomiota, Insta Automationin toimitusjohtaja Timo Lehtinen lupaa.

Suurimmat arvosanat asiakkaat antavat henkilöstön ja johdon toiminnasta ja sitoutumisesta, sovittujen vastuiden hoitamisesta, palveluvalikoimasta sekä teknisistä toteutuksista. Kaikista osa-alueista Insta saa arvosanan 4,5 eli lähes erinomaisen.

Asiakastyytyväisyystutkimus toteutettiin vuonna 2016 ja siihen vastasi yhteensä 104 Insta Automationin asiakasta. – Suuret kiitokset kyselyyn vastanneille arvokkaasta palautteestanne!, Lehtinen kiittelee.

Lisätietoja tutkimuksesta:

Timo Lehtinen