Open search

Tiedote: Intopalo Digital Oy:n nimi vaihtuu Insta Digital Oy:ksi 1.4.2020

Insta-konsernin älykkään teollisuuden digitaalisia palveluja ja ratkaisuja toimittavan Intopalo Digital Oy:n nimi vaihtuu Insta Digital Oy:ksi 1.4.2020. Intopalo liitettiin osaksi Insta-konsernia liiketoimintakaupalla 1.11.2018. Nimenmuutos on osa suunniteltua integroitumisohjelmaa.

Insta Group Oy on suomalainen teknologiakonserni, joka rakentaa ja kehittää turvallista ja kilpailukykyistä yhteiskuntaa. Instan erityisosaamista on turvallinen digitalisaatio sekä kyberturvallisuus, teollinen automaatio, johtamisen ratkaisut ja puolustusteknologia. Asiakkaamme toimivat älykkään teollisuuden, yhteiskunnan turvaamisen ja puolustuksen parissa. Insta kasvavana perheyrityksenä työllistää yli 1000 huippuosaajaa kahdellatoista paikkakunnalla ja liikevaihtomme on noin 130 miljoonaa euroa.

Insta Digitalin tuottamat palvelut ovat keskeinen osa älykkään teollisuuden palvelutarjoamaamme. Insta Digital Oy keskittyy tekoäly- ja datapohjaiseen tuotannon optimointiin, älykkäiden työkoneiden ohjelmistoratkaisuihin sekä tietoturvalliseen digitalisaatioon elinkaaripalveluineen. Insta on johtavassa markkina-asemassa prosessiautomaation ja –sähköistyksen suunnittelu-, keskusvalmistus-, asennus- ja kunnossapitopalveluissa sekä kokonaistoimituksissa teollisuudelle ja kriittiselle infrastruktuurille.

“Autamme suomalaisia ja kansainvälisiä teollisuusyrityksiä parantamaan heidän kilpailukykyään sekä saavuttamaan lisääntyvät vastuullisuus- ja ympäristötavoitteet. Installa on 60-vuotinen kokemus teollisuudesta, vahva ohjelmisto- ja tekoälyosaaminen sekä maailmanluokan tietoturvapalvelut. Tällä yhdistelmällä voimme tarjota teollisuuden toimijoille Suomen kyvykkäimmän kumppanin liiketoiminnan digitalisaatiohankkeisiin.” toteavat Timo Lehtinen, Managing Director, Insta Automation Oy and Intelligent Industry ja Juha Latvala, Chief Digital Officer, Insta Group.

Nimenmuutos ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä.

Lisätietoja antaa:

Henry Nieminen